.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حكم استاندار ؛
فرماندار سابق قائمشهر، دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران شد
شمال نیوز: با حكم استاندار مازندران علي پير فلك به عنوان دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد.

شمال نیوز: با حكم استاندار مازندران علي پير فلك به عنوان دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، در مراسم معارفه دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران از پدیده قاچاق کالا در کشور ما به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی كه آثار سوء اقتصادي زيادي دارد ياد كرد و گفت : تدوین سیاست‌های فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مي بايست در دستور كار قرار گيرد .

يونسي استفاده هماهنگ از تمامی ظرفیت‌ها و قالب‌های علمي ، فرهنگی و پژوهشی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضروري دانست و تاكيد كرد : بايد برنامه راهبردی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهيه و اجرا شود .

در اين مراسم معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از زحمات پيشنمازي در مسئوليت دبيري كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران تقدير و تشكر نمود و علي پير فلك را به عنوان دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران معرفي نمود.

پيرفلك داراي مدرك كارشناسي ارشد فقه و حقوق اسلامي است كه سابقه فعاليت به عنوان كارشناس مبارزه با قاچاق كالا و ارز در وزارت كشور ، رياست اداره مبارزه با مواد مخدر اداره كل امور مرزي وزارت كشور ، معاونت فرمانداري قائمشهر ، فرمانداري قائمشهر و مسئوليت پيگيري طرحهاي كلان اقتصادي مازندران را در كارنامه فعاليتهاي خود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 دي 1394
انتصاب دبیر کمیسیون را به شما تبریک و آرزوی توفیق برای جنابعالی در تمام مراحل زندگی داریم (ارادتمند م. فلاح)
ع-ع ازساري 15 دي 1394
باسلام واحترام خدمت برادر خدوم باتجربه جناب آقاي پيرفلك،اين انتصاب رابه ايشان تبريك عرض نموده وتوفيقات روز افزون برايشان آرزومنديم.البته لياقت ايشان بيشترازاينهاست،درهرصورت ازاستاندارمحترم به سبب بهره گيري ازتوان اين مديرمعتدل وتوانمندتقديرو تشكر مينمائيم.
شهرستان سیمرغ-سیدمحله 14 دي 1394
باسلام
حق آقای پیر فلک بیش ازاین ها است ان شاء الله موفق باشد
نا شناس 16 دي 1394
جناب آقای پیرفلک؛ انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت دبير كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز که نشان از لیاقت و درایت حضرتعالی دارد صمیمانه تبریک عرض میکنم، امیدوارم در سایه الطاف الهی سربلند و پیروز باشید .
فلاح

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.